Asystent ds. biurowych
Obowiązki:
• prowadzenie dokumentacji LGD
• pisanie i rozliczanie projektów
• edytowanie i formatowanie dokumentów,
• obsługa administracyjna biura,
• archiwizacja dokumentów,
• zarządzanie korespondencją,
• organizacja podróży służbowych.
Wymagania:
• wykształcenie wyższe
• doświadczenie w pracy w organizacji pozarządowej
• dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
• umiejętność sprawnego koordynowania kilku projektów/spraw jednocześnie,
• bardzo dobra umiejętność formatowania i edytowania dokumentów oraz szybkiego pisania,
• umiejętność pracy pod presją czasu,
• bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres: ul. Parkowa 23, 47-263 Zakrzów, droga mailową: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub dostarczenie osobiście w godzinach urzędowania biura. Ofert przyjmowane będą do 21 lipca. Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. z 1997 roku Nr 133, poz. 883) tekst jednolity z dnia 17 czerwca 2002 r. (Dz.U. z 2002 roku Nr 101, poz. 926).