Wybrany obraz17 grudnia odbyło się jednodniowe szkolenie z zakresu budowania marki lokalnej.

Szkolenie poprowadziła Pani Marta Kamińska specjalista ds. produktów lokalnych i promocji. Pani Marta jest pracownikiem LGD „Partnerstwo dla Dolny Baryczy” i już od kilku lat zajmuje się tworzeniem i promocją marki lokalnej na swym terenie. Szkolenie okazało się strzałem w dziesiątkę. Bardzo dużo osób – głównie te, które są „autorami” wszelakich specjałów regionalnych ale również te, które prowadzą własne gospodarstwo agroturystyczne zainteresowało się tematem kursu i postanowiło dowiedzieć się czegoś więcej na temat skutecznego marketingu i promocji.
Szkolenie miało na celu ukazanie możliwości stworzenia jednej, wspólnej marki dla tychże produktów, gdyż w ten sposób łatwiej będzie można je ale i również cały teren EURO-COUNTRY wypromować. Więc warto pamiętać, że tylko w grupie tkwi siła!

Image Image