Stowarzyszenie „Euro-Country” (Zamawiający) zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na:

I. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest: Zakup infokiosku na potrzeby Projektu Współpracy pn. „Czas na produkt lokalny!”, w ramach umowy nr 00007-6936-UM0830003/20 na realizację operacji polegającej na przygotowaniu połączonym z realizacją projektu współpracy w ramach poddziałania „Przygotowanie i realizacja działań w zakresie współpracy z lokalną grupą działania” objętego PROW na lata 2014 – 2020. w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER”.

II. Zakres zapytania:

Dostarczenie, zamontowanie i uruchomienie infokiosku w siedzibie zamawiającego.

III. Specyfikacja:

Obudowa kiosku - wersja stojąca, obudowa uniemożliwiająca niepowołany dostęp do jednostki sterującej, wyposażona w 2 zamki patentowe, drzwi na zawiasie umożliwiające dostęp do wnętrza kiosku otwierane do przodu.

Obudowa – poszycie zewnętrzne wykonane ze stali lakierowanej

Korpus – miejsce na logo

Łączenie podstawy z korpusem – stojak stalowy, zabezpieczający urządzenie przez wywróceniem

Wymiary kiosku: ok. 2000 mm x 850mm x 150mm (wys. x szer. X gł./bez podstawy/) podstawa ok 500mm X900mm

Wyposażenie dodatkowe kiosku: wewnętrzne ocieplenie , system grzewczo-chłodzący. Kiosk przygotowany do pracy pod zadaszeniem.

Monitor - LCD 49” rozdzielczość 4K, jasność 350cd/m2, kontrast 4000:1, kąty widzenia 178 st.

Ekran dotykowy - wysokiej jakości ekran dotykowy w technologii PCT 10p dotyku szklany odporny na zadrapania, porysowania, twardość minimum 7H w skali Mohsa. Grubość ekranu minimum 3mm, rozdzielczość ekranu dotykowego 4096x4096, połączony z komputerem poprzez port USB. Ekran dotykowy odpowiednio uszczelniony od strony użytkownika.

Jednostka PC – o parametrach nie gorszych niż: Intel I3, 8 GB DD RAM, SSD 240 GB, karta sieciowa Ethernet zintegrowana z płytą główną, karta grafiki zintegrowana z płytą główną, 4 porty USB, głośniki; Kiosk przystosowany do zasilania z sieci 230V/50Hz, wyposażonej w przewód ochronny, wykonana zgodnie z obowiązującymi normami dotyczącymi bezpieczeństwa

System operacyjny Windows 10 IoT

Oprogramowanie zabezpieczające kiosk przed publicznym dostępem do Internetu oraz zawartości dysku. Powinno zawierać: Blokada OS i przeglądarki, Filtr treści i adresów internetowych, Funkcja Auto start, zaplanowane działania typu zamknięcie i restart, Zarządzanie dostępem do plików i folderów, Tryb pełnoekranowy, Responsywność, Zdalne zarządzanie, Konfigurowalny interfejs użytkownika, Funkcja wylogowania, Szablony strony startowej, Obsługa określonych programów, Drukowanie, Podział ekranu, Resetowanie sesji po bezczynności, Blokowanie okien dialogowych, Pliki dziennika, Obsługa wielu języków

Pobieranie i menedżer plików, Wsparcie klawiatury ekranowej

IV. Termin wykonania zamówienia: do 31.01.2022 r.


V. Informacje na temat przygotowania oferty.

1. Oferta powinna być przygotowana na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.

2. Oferent powinien załączyć dokładną specyfikację produktu wraz z podaniem gwarancji.

3. Oferta powinna zawierać cenę brutto i vat.

VI. Termin i sposób składania oferty.

Oferty należy składać w terminie do dnia 25.10.2021 roku, do godz. 15:00, w jednej z wybranych form:

1. W zaklejonej kopercie w biurze Stowarzyszenia „Euro-Country”, ul. Karola Miarki 2, 47-260 Polska Cerekiew, z dopiskiem: Zakup infokiosku na potrzeby Projektu Współpracy pn. „Czas na produkt lokalny!”

2. Przesyłką listowną na adres Stowarzyszenia „Euro-Country”, ul. Karola Miarki 2, 47-260 Polska Cerekiew, z dopiskiem: Zakup infokiosku na potrzeby Projektu Współpracy pn. „Czas na produkt lokalny!”

3. Elektronicznie na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., z tytułem wiadomości: Zakup infokiosku na potrzeby Projektu Współpracy pn. „Czas na produkt lokalny!”

 VII. Kontakt z zamawiającym

Osobami upoważnionymi do kontaktu są: Aleksandra Szlagowska-Papuzińska, Aleksandra Czochara tel. 77 887 30 27, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

VIII. Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej.

Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryterium: 100 % cena za wykonanie całości zamówienia.

IX. Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej.

Zamawiający udzieli zamówienia temu wykonawcy, który zaproponuje najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryteria.

X. Administrator.

1. W przypadku złożenia oferty administratorem danych osobowych zawartych w ofercie będzie Stowarzyszenie „Euro-Country”, adres: ul. Raciborska 4, 47-260 Polska Cerekiew. Adres do korespondencji: ul. Karola Miarki 2, 47-260 Polska Cerekiew. Możesz się z nami skontaktować dzwoniąc pod nr tel.: 77/887-30-27 lub pisząc na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

2. Podstawa prawna i cel przetwarzania: Podstawą przetwarzania danych osobowych oferenta zawartych w ofercie będzie zgoda oferenta (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), a po ewentualnym zawarciu umowy – konieczność jej realizacji (art. 6 ust. 1 lit. b RODO). Zgoda na przetwarzanie danych jest dobrowolna, ale bez jej złożenia nie rozpatrzymy Twojej oferty na realizację zamówienia. Do momentu zawarcia umowy zgodę na przetwarzanie swoich danych możesz wycofać, przesyłając stosowne żądanie na adres poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Przetwarzanie przez nas Twoich danych osobowych do tego momentu będzie uznawane za godne z prawem.

3. Kategoria odbiorców. Dane osobowe oferenta mogą zostać przekazane do podmiotów, które współpracują z administratorem – np. prawnika lub księgowej Stowarzyszenie „Euro-Country”. Starannie weryfikujemy, czy te podmioty posiadają stosowne zabezpieczenia, by dane osobowe oferenta były bezpieczne.

4. Okres przechowywania danych Planujemy przechowywać dane osobowe oferenta do końca okresu przedawnienia roszczeń związanych z ewentualnym zawarciem i realizacją umowy dotyczącej realizacji zamówienia, którego dotyczy niniejsze zapytanie. Jednocześnie, nawet jeżeli okres przedawnienia roszczeń upłynąłby wcześniej, dane osobowe nie zostaną usunięte do końca 2023 roku (ze względu na przepisy dotyczące dofinansowania unijnego, z którego Stowarzyszenie „Euro-Country” finansuje koszt realizacji zamówienia objętego niniejszym zapytaniem).

5. Uprawnienia oferenta Oferent ma prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, do żądania ich sprostowania, uzupełnienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Przysługuje mu również prawo do przenoszenia tych danych – bardziej szczegółowo te kwestie regulują przepisy RODO.

Oferent ma również prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli jego zdaniem nieprawidłowo przetwarzamy dane osobowe, może również dochodzić swoich praw na drodze sądowej.

 Utworzono: 11.10.2021 r.