Serdecznie zapraszamy 25 października o godzinie 10:00 na spotkanie informacyjne dot. zgłaszania swoich beneficjentów rzeczywistych do Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych.

Do tej pory obowiązkowi wpisu do Rejestru podlegały wyłącznie spółki, zatem dotyczył on wyłącznie tych nielicznych organizacji, które były właścicielami spółek. Po nowelizacji ustawy obowiązek zgłaszania beneficjentów rzeczywistych do Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych obejmie (prawie) wszystkie organizacje pozarządowe, do katalogu dodano fundacje, stowarzyszenia rejestrowe oraz spółdzielnie. Nowe obowiązki wejdą w życie 31 października 2021 roku. Organizacje będą musiały jednorazowo zgłosić w Centralnym Rejestrze Beneficjentów Rzeczywistych informacje dotyczące swoich beneficjentów rzeczywistych, a następnie pamiętać o aktualizacji wpisu przy każdej zmianie danych w ciągu 7 dni.

Spotkanie odbędzie się   25 października br. w Centrum Kultury, ul. Kozielska 3, 47-260 Polska Cerekiew o godzinie 10:00.